Grundlægger, direktør og konsulent i Incontro. Poul Skøtt har i en lang årrække arbejdet med branding, forretningsstrategi- og udvikling samt digital transformation på topplan.
Poul Skøtt er cand. merc. i Strategisk planlægning, Ledelse og kommunikation og branding fra CBS i København.
Som salg- og marketingdirektør, har han blandt siddet 14 år i Politikens direktion. Derudover har han siddet som medlem i en række interne og eksterne bestyrelser.
I de sidste 10 år har Poul Skøtt beskæftiget sig indgående med udfordringerne i segmenterings-, medlems- og prisstrategier i både analog og digital kontekst, som mange virksomheder står overfor i dag.
Han er i dag netværksdirektør hos EGN, medlem af Heartbeats bestyrelse, bestyrelsesformand for restauranten á terre og sidder desuden i en række advisory-boards. Poul Skøtt er ligeledes igangsætter/investor af et par e-commerce opstartsvirksomheder.
Siden 2007 har han været mentor og sparringspartner for en lang række ledere.