Guldet ligger gemt i din medlemsbase. Med sine mere end 20 års erfaring kan Poul Skøtt hjælpe dig med til at grave det frem. Incontro har mange ’proven concepts’ der har været implementeret med succes på en række virksomheder og niveauer. Prisfastsættelse, livstidscyklus, base-segmentering og vækstmuligheder har Incontro stor erfaring med.
Alle ved at et godt brand er vigtigt for virksomhedens langsigtede overlevelse.
Men hvad er et godt brand?
For hvem er det et godt brand?
Hvordan skaber man et godt brand?
Hvordan måler man på det?
Med Incontro vil du få kvalificeret sparring til både det konkrete og mere abstrakte i problemstillingerne omkring dit brand. Løsningsmodeller og målemetoder er altid en del af løsningen.
Strategiske ledelsessparring kan være svært i en organisation, hvor alle vender sig mod dig som leder for svar. Om det er en bestyrelse, ledelseskolleger eller medarbejdere, så kan man som leder nogle gange være isoleret med sine problemstillinger. Når man er ’uden aktier’ i en virksomhed er det nemmere at rådgive, fordi man har ikke den daglige påvirkning af virksomhedens mange ansigter. Derfor kan Poul Skøtt, og dermed Incontro, tilbyde et nøgtern og rationelt modspil til virksomhedslederens mange udfordringer.
Transformationer er dyre, især hvis man ikke grundigt overvejer forudsætningerne . Digitale transformationer er også dyre, fordi rejsen i sig selv er bekostelig. Derfor skal forarbejdet og udgangspunktet være godt på plads inden, man går i gang.
Spørgsmål om segmentering, kundebevægelse, prisfastsættelse, organisationens og markedets parathed er blandt de mange spørgsmål Incontro behandler og søger svar på i sådan en proces. Først derefter kommer vi med konkrete løsningsforslag.